persoonlijk kennismaken

Naar de brugklas! Dat is een spannende keuze. We bieden verschillende mogelijkheden om bij ons op school kennis te komen maken. Leer ons gebouw, onze docenten en onze leerlingen kennen en maak kennis met de middelbare school en de sfeer van het Van Maerlantlyceum.

Je kunt een proefles volgen; voor groep 8 noemen we dat het prelyceum en voor groep 7 organiseren we mini lessen. Stuur je ouders naar de informatieavond, kom samen naar onze open dag in januari of sluit aan bij een groepje voor een persoonlijke rondleiding.

We nemen de tijd voor je, want deze keuze is heel belangrijk! Naast goede lessen zodat je de benodigde kennis hebt om in de toekomst op terug te vallen, is een fijne middelbare schooltijd onbetaalbaar.

In gesprek met ons