Van Maerlant in video

Hoe is het om bij ons les te hebben? En wat leer je eigenlijk? En wat willen je ouders en verzorgers weten als je naar het Van Maerlantlyceum gaat? Klik hieronder door onze video's voor een goede impressie van onze school.

Wat kan je kijken:

• video's over Naar de brugklas (NIEUW)

• video's over les op het Van Maerlant

• video's Kennismaking 2020-2021

• leerlingen in actie

Naar de brugklas (NIEUW)

Tijdens onze informatieavond vertellen we veel over naar de brugklas gaan. Wat is er belangrijk? Dat vertellen wij in deze (korte) video's. Kijk je mee?

Van Maerlant in video

Van Maerlant kennismaking 2020-2021

Vorig schooljaar hebbenw e veel online gedaan, bijvoorbeeld onze Van Maerlantdag en onze OPEN DAG via Livestream. Kijk ze hier terug... Veel kijkplezier!

VML-dag

Weten hoe het bij ons op school is? Kijk onze Van Maerlantdag LIVESTREAM terug. Twee digitale lessen, twee challenges en echte middelbare schoolleerlingen in de klas. Zo kun je als leerling de ins en outs van onze school beleven!

Leerlingen in actie

Op onze school doen leerlingen veel zelf.
Ze doen mee aan projecten, binnen en buiten de lessen.
Weten hoe dat er uit ziet? Kijk mee!