VIA LIVESTREAM 16 januari 11:00 - 13:00 uur

Wij bieden onze Open Dag aan via LIVESTREAM. Inschrijven is verplicht en kan hier. Wil je persoonlijk kennismaken en de sfeer op school proeven? Dat kan, we organiseren in de weken na onze Open Dag persoonlijke rondleidingen op afspraak. Schrijf je in voor de Open Dag en we houden je op de hoogte.

Net 1 | LIVESTREAM

• 11:00 uur
    Van Maerlantlyceum in een notendop
    Emmeken van der Heijden, rector, met brugklasleerlingen

• 11:15 uur
    Doe mee met Spaans

• 11:30 uur
    Naar de brugklas

• 11:45 uur
    Doe mee met Wiskunde

• 12:00 uur
    Alles over Begeleiding & ondersteuning

• 12:15 uur
    Alles over havo, atheneum, gymnasium

Vragen over? Stel ze nu!

Einde van onze livestream

NET 2 | Livestream

• 11:00 uur
    Van Maerlantlyceum in een notendop
    Emmeken van der Heijden, rector, met brugklasleerlingen

• 11:15 uur
    Doe mee met het BiNaSk-practicum

• 11:30 uur
    Doe mee met Onderzoeksvaardigheden

• 11:45 uur
    In gesprek met leerlingen

• 12:00 uur
    Pauze

• 12:15 uur
    Live rondleiding door de school

Einde van onze livestream

Inschrijven graag!

Voor de LIVESTREAM en de rondleidingen na 19 januari is inschrijven verplicht. Klik hier om in te schrijven voor de LIVESTREAM. Je ontvangt begin januari een mailing met de inschrijving voor de PERSOONLIJKE RONDLEIDINGEN van 20 januari tot en met begin maart.

Ben jij nieuwsgierig?
En ga je naar de havo, het atheneum of gymnasium?

Kom dan naar de open dag van het Van Maerlantlyceum. Bij ons ga je samen met 1249 leerlingen én onze docenten op ontdekkingstocht, van brugklas tot eindexamen. Wij leiden je op voor jouw toekomst. De stappen zet je zelf, wij begeleiden je als het goed gaat en ook als het even tegenzit. Kom je ook bij ons leren?

Persoonlijke rondleidingen op school

Je kunt je nu inschrijven voor een persoonlijke rondleiding op school. Klik op de button voor ons planningssysteem. Maximaal twee personen per gezin mogen deelnemen. De rondleiding duurt maximaal 1 uur. We houden ons natuurlijk aan de RIVM-maatregelen. Verandert er iets? Mail ons dan even via p.broeken@vanmaerlantlyceum.nl, dan kunnen we de afspraak wijzigen.